نماینده مردم بیرجند ، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی ما پیشرفت منافع ملی در کنار پیگیر مسائل مهم و اساسی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در نشست هم اندیشی مدیران و فعالان رسانه‌ای خراسان جنوبی،  خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به معیشت مردم را مهم‌ترین اولویت نمایندگان مجلس عنوان کرد.

او  با اشاره به موثر بودن جایگاه رسانه در تمدن سازی پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی و پیگیری آسیب‌های اجتماعی گفت: هدف اصلی ما پیشرفت منافع ملی در درجه اول منافع استان است.

خسروی با بیان اینکه از آغاز کار مجلس جدید ۱۳۷ روز گذشته افزود: طرح قیر رایگان، مالیات بر خانه‌های خالی، اعطای کارت‌های اعتباری برای خرید کالا به اقشار تحت پوشش و کم درآمد، ادامه طرح ملی مسکن، اصلاح قانون انتخابات، بازدید از مرز، کارخانه سیمان و بیمارستان ها، پیگیری بیکار شدن کارکنان معدن چدن خوسف و پیگیری روند ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس از جمله اقداماتی بوده که تا کنون انجام شده است.


بیشتر بخوانید


توجه به مشکلات و اولویت دادن به مسائل استانی، پیگیری راه آهن، مشکل آب و جاده‌های استان از جمله مباحثی بود که مسولان رسانه بر آن تاکید و خواستار پیگیری حقوق مردم در این زمینه از نمایندگان مجلس شدند.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.