توقیف برلیانس با ۶۰ کیلوگرم تریاک در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهیدحسینی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری برلیانس مشکوک شدند و خودرو را جهت انجام بازدید فنی به داخل ایستگاه هدایت کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تکمیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۷۱ کیلو گرم تریاک در شهرستان خوسف

سرهنگ شجاعی نسب معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه جایی مواد مخدر در محور‌های کویری شهرستان خوسف، بلافاصله ۷ تیم از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف و یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین (ع) به محل تردد سوداگران مرگ اعزام شدند.

او افزود: مأموران هنگام رصد و کنترل محور‌های کویری به یک سواری پژو ۴۰۵ و یک موتورسیکلت مشکوک شدند و به راکبان آن‌ها دستور ایست دادند.


بیشتر بخوانید



سرهنگ شجاعی نسب ادامه داد: راننده خودرو با بی توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل فرار کرد و راننده و سرنشین موتور سیکلت نیز با رها کردن موتور با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: باتلاش مأموران خودرو متوقف و راننده و سرنشینان موتورسیکلت نیز دستگیر شدند که در پاکسازی از محل تردد متهمان ۷۱ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار