مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک متخلف که اقدام به قاچاق لوازم یدکی خودرو کرده بود، از سوی تعزیرات حکومتی به پرداخت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: یک دستگاه کامیون ده چرخ حامل بار قاچاق توسط ماموران انتظامی درمحور بوشهر به شیراز متوقف شد.

غلامرضا سالاری ادامه داد: ماموران طی بازرسی از این کامیون مقادیر زیادی لوازم یدکی خارجی را کشف کردند که با توجه به عدم ارائه مدارک گمرکی از جانب راننده کامیون، محموله توقیف و به سازمان اموال تملیکی منتقل شد.

سالاری از تشکیل پرونده‌ای در این رابطه و ارسال به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود: متهم پرونده دربازجویی‌های اولیه صراحتا اعتراف کرد که محموله مکشوفه را غیرقانونی و بطور قاچاق وارد کشور کرده است و قصد انتقال آن به تهران را داشته که توسط ماموران شناسایی و بازداشت شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.