منابع پزشکی اعلام کردند خطر انتقال کووید ۱۹ از رئیس جمهور آمریکا به دیگران وجود ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پزشکان از سلامت ترامپ پس از ابتلا به کووید ۱۹ خبر دادند.

بر این اساس، شان کانلی، پزشک کاخ سفید اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیگر ناقل کرونا نیست. تست کرونای ترامپ نشان می‌دهد خطر انتقال ویروس از وی به دیگران وجود ندارد و ویروس تکثیر شونده فعال در بدن وی وجود ندارد.

با این حال، وی مشخص نکرد که جواب تست کرونای مجدد ترامپ مثبت بوده یا منفی و صرفا تاکید کرد وی نمی‌تواند دیگران را به ویروس آلوده کند.

پیشتر نظرسنجی شبکه سی ان ان نشان داد ۶۳ درصد از بزرگسالان آمریکایی معتقدند ترامپ پس از ابتلا به ویروس کرونا در کنترل خطر انتقال این بیماری به اطرافیانش، غیر مسئولانه عمل کرد. هر چند سی و سه درصد اقدامات او را مسئولانه توصیف کرده و ۴ درصد در این باره نظری نداشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
reza
۱۳:۴۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
از اول هم حرکات این احمق معلوم الحال نشان از این داشت که کرونا ندارد بلکه تمام این سناریو برای فرار روبه جلوی او تنظیم شده بود تا از گندکاری مناظره بتواند فرار کرده و اذهان آمریکائی جماعت را منحرف کند.........تا خودش را ریکاوری مجدد کند..................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
بمیره راحت شیم
قاتل حرومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
چقدر زود خوب شد!
تفاوت را ببینید مردم عادی مریض بشن حداقل دوهفته درگیر هستند اونوقت این آدم در عرض یک هفته خوب شد!
بعد یه عده امید داشتن ترامپ تو انتخابات نباشه
آخرین اخبار