مدیر موسسه فرهنگی و مذهبی امام هادی (ع) شیراز گفت: امسال ۳ هزار بسته معیشتی به‌جای پخت و توزیع بزرگترین آش صلواتی جهان در روز ۲۸ صفر بین افراد نیازمند تهیه و توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد اسدی مدیر موسسه فرهنگی و مذهبی امام هادی (ع) شیراز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سال گذشته برای بیستمین سال متوالی با همکاری مردم و خیران ۸۴ هزار کیلو آش سبزی در شیراز پخت و بین مردم توزیع شد.

او افزود: امسال به دلیل بیماری کرونا، پخت آش نذری در قالب ۳ هزار بسته معیشتی صورت خواهد گرفت و صبح ۲۸ صفر همزمان با وفات رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بین افراد نیازمند در سطح شهر شیراز توزیع خواهد شد.

اسدی ارزش هر بسته معیشتی را حدود ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: سعی کردیم از همان مواد پخت اولیه آش از جمله عدس، نخود، لوبیا، برنج، روغن، رب گوجه و ماکارونی برای تهیه بسته‌ها استفاده کنیم.

مدیر موسسه فرهنگی و مذهبی امام هادی (ع) شیراز عنوان کرد: بسته‌های معیشتی تهیه شده توسط موسسات و خانه‌های خیرین بین نیازمندان و افراد محروم توزیع خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته نیز بحث سیل در محله سعدی را داشتیم، اظهار کرد: با کمک خیران و گروه مذهبی کمیل چند کامیون اقلام خوراکی و ۱۲ کانکس حمام و سرویس بهداشتی را برای افراد ساکن در آن محله خریداری و قرار دادیم و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

اسدی در پایان گفت: مردم می‌توانند هزینه نذر‌های خود را به شماره حساب ۳۷۲۴۴۷۵ بانک رفاه به نام گروه فرهنگی کمیل واریز کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.