نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین برحمایت این نهاد اروپایی از رویکرد فلسطینی‌ها برای برگزاری انتخابات در تمام اراضی فلسطین ازجمله قدس شرقی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه رای الیوم، «سفین بورگسدورف» نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین برحمایت این نهاد اروپایی از رویکرد فلسطینی‌ها برای برگزاری انتخابات در تمام اراضی فلسطین از جمله قدس شرقی تاکید کرد.

سفین بورگسدورف روز شنبه در دیدار با «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر حمایت اتحادیه اروپا از اجرای انتخابات در تمام اراضی فلسطین، گفت: اتحادیه اروپا آمادگی دارد هیئتی را برای نظارت بر روند اجرای انتخابات فلسطین و حمایت از کار گروه برگزاری انتخابات اعزام کند.

«محمد اشتیه» هم در این دیدار بر اهمیت برگزاری انتخابات مجلس قانون گذاری و ریاست تشکیلات خودگردان در فلسطین و نیز تضمین مشارکت شهروندان فلسطینی در قدس برای حضور در انتخابات به عنوان نامزد یا رای دهنده تاکید کرد.

محمد اشتیه در این دیدار از تاکید نماینده اتحادیه اروپا بر ادامه حمایت از اجرای طرح‌های عمرانی و سیاسی از طریق راه حل تشکیل دو کشور و ایجاد کشور فلسطین با پایتختی شهر قدس تشکر و قدردانی کرد.

اشتیه و بورگسدورف همچنین در این دیدار آخرین اقدامات برای برگزاری نشست آینده کشور‌های کمک کننده به فلسطین را بررسی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار