رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از برخورد دو سواری پراید با یکدیگر خبر داد و گفت: خواب آلودگی راننده پراید اول باعث این حادثه شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، "مجید رنجبر" عنوان کرد: ساعت ۰۷:۰۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف خسارتی در مسیر پل ۹ دی به پلیس ۱۱۰ اعلام شدکه گزارش اولیه حکایت از این داشت که: سواری پراید اول به علت خواب آلودگی به شدت با سواری پراید دوم که در همین مسیر در حال تردد بوده برخوردکرده و هر دو خودرو در همان محل متوقف می‌ شوند.

سرهنگ رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد:با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار هر دو پراید را از موقعیت خارج کردند و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی در این محدوده ایجاد شده بود که با تلاش کارکنان راهور در موقعیت تصادف، بار ترافیکی به موقع جذب شد و ترافیک به وضعیت قبل خود بازگشت.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه سواری پراید اول به علت عدم رعایت فاصله طولی و خستگی و خواب آلودگی نسبت به پراید دوم مقصر شناخته شد.

رنجبر بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل راننده غیر مقصر شد.

وی از رانندگان خودرو‌ها خواست هیچ گاه در حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند چرا که باعث بروز صدمات و حوادث ناگواری برای خود و دیگر رانندگان می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار