در خراسان جنوبی

تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تکمیل مجتمع‌های آبرسانی

استاندار خراسان جنوبی از تزریق اعتبار ۵۰۰ میلیاردی برای روژه تکمیل مجتمع‌های آبرسانی خبر داد.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه گازرسانی، برق رسانی و اجرای مجتمع‌های آبرسانی گفت: با تزریق این اعتبار ۵۰۰ میلیاردی از محل منابع دولتی و فاینانس داخلی روند تکمیل این پروژه از ۱۲ سال به ۲ سال کوتاه می‌شود.

او با اشاره به سیاست گذاری‌های انجام شده افزود: با همت و هم افزایی مدیران، برنامه حذف محرومیت از مناطق کمتر برخوردار استان با سرعت در حال انجام است.

معتمدیان در تبیین اقدامات انجام شده درجهت محرومیت زدایی تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌های حاکمیتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، قرارگاه بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای توسعه شهرستان‌های مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه اقدامات خوبی انجام شده است.


بیشتر بخوانید


استاندارخراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان درمیان هم که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، به عنوان دستگاه معین محرومیت زدایی تعیین شده، بنیاد علوی به نمایندگی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

او بیان کرد: مطالعات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، آموزشی، بهداشتی و احیای قنوات بر اساس سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان انجام شده است.

معتمدیان اظهار کرد: علاوه بر اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، برنامه‌های کلان تری نیز توسط دولت در این شهرستان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.