مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج رسانه با همکاری آستان سیده فاطمه (س) در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ حسن موحد رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه، امروز (۲۰ مهر) در این مراسم که با حضور جانشین سپاه استان برگزار شد با اشاره به برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسیج رسانه استان گفت: در مرحله اول این رزمایش ۱۵۰ بسته معیشتی میان اصحاب رسانه توزیع شد.

او افزود: در این مرحله هم ۲۵۰ بسته حمایتی میان اهالی رسانه استان توزیع خواهد شد که ارزش ریالی هریک از این بسته‌ها ۲۲۰ هزار تومان است.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه از رسانه به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزار‌ها یاد کرد وگفت: دشمنان ما از آن برای شخصیت سازی و ایجاد یک قدرت پوشالی برای خود و غبارآلودکردن مسیر حق استفاده می‌کنند.

او افزود: با توجه به اهمیت جایگاه رسانه، بسیج رسانه بعد از ۳۰ سال در پی بسیج تمام نیرو‌های رسانه‌ای برآمد و تلاش دارد با این اقدام و با بسیج قلم‌های مومن در جهت زیباسازی و معرفی حقانیت جمهوری اسلامی و دفاع از ملت مظلوم ایران در سطح جهان برآید.

سردار مرتضی مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه هم در این مراسم با قدردانی از بانیان برگزاری این رزمایش گفت: کمک‌های مومنانه در شرایط فعلی که دشمن از طریق تحریم و فشار اقتصادی و نیز با استفاده از ابزار فضای مجازی سعی در ناامید کردن مردم دارد، می‌تواند اقدام موثری بوده و قدری از این فشار‌ها کاسته کند.

او افزود: با پیام مقام معظم رهبری در بحث راه اندازی رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه، دلسوزان انقلاب پای کار آمدند و این رزمایش هم اکنون در سراسر کشور با مدیریت قرارگاه امام مجتبی (ع) در حال برگزاری است و همه در این همایش در گوشه گوشه کشور در حال خدمات رسانی هستند.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: انجام چنین اقداماتی موجب شده تا دشمنان ما عصبانی باشند، چرا که تمام قدرت خود را برای فشار به این ملت به کار گرفتند، اما مردم ایران با کمک‌های مومنانه با همدلی در کنار هم هستند و این روز‌های سخت هم پایان می‌گیرد و ایستادگی این ملت است که برای همیشه در تاریخ ثبت می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.