فرماندار اندیمشک گفت: پیکر مطهر شهید مهدی نظری از شهدای گرانقدر مدافع حرم اندیمشک تفحص شده و پس از ۴ سال چشم انتظاری مردم این شهرستان، به زادگاهش منتقل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیریفرماندار اندیمشک گفت: پیکر مطهر شهید مهدی نظری از شهدای گرانقدر مدافع حرم اندیمشک تفحص شده و پس از ۴ سال چشم انتظاری مردم این شهرستان، به زادگاهش منتقل و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم ویژه تشییع پیکر مطهر شهید مهدی نظری انجام می‌شود.

او بیان داشت: با توجه به شرایط کرونایی، این تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه تشییع پیکر مطهر شهید با رعایت کامل پروتکل‌ها اندیشیده شده است و شهدا افتخار مردم شهرستان اندیمشک هستند و شهدای مدافع حرم از جایگاه ویژه‌ای بین مردم برخوردار هستند.

جهانگیری تصریح کرد: دعای مردم اندیمشک پس از چهار سال مستجاب و مردم شهید پرور این شهرستان، پیکر مطهر این شهید عزیز را در آغوش می‌گیرند.

سرتیپ دوم پاسدار حسن حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: پیکر مطهر شهید مهدی نظری از شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک به زادگاهش منتقل می‌شود و پیکر تعدادی از شهدای عزیز که سال ۹۵ در جنوب حلب مفقودالجسد شده بودند پس از پیگیری، تفحص شده و به میهن اسلامی برمی گردند.

او اظهار داشت: این پیکر‌های مطهر در حرم مطهر امام رضا (ع) طواف و سپس به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

 سروان شهید مدافع حرم مهدی نظری در جریان حمله نیرو‌های تکفیری در منطقه حلب سوریه در خردادماه سال ۹۵ به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار