جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه از مهار و توقیف ۲۳۵ رأس احشام سبک و سنگین طی ۴۸ ساعت گذشته در نوار مرزی این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیرهوشنگ نظری جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه گفت : در راستای انسداد کامل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج احشام قاچاق، مرزداران هنگ مرزی پاوه و ثلاث باباجانی با اجرای گشت و کمین هدفمند در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی حین پایش حوزه استحفاظی متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شدند.

او گفت : مرزداران توانستند در عملیاتی سریع دویست و سی و پنج رأس احشام (گوساله، گوسفند و بز) را قبل از خروج از کشور مهار و توقیف کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش مرزداران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان احشام ادامه دارد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی احشام و کالا‌های کشف شده را بیش از هفت میلیارد ریال برآورد کرده اند .

کشف  ۷۲ دستگاه ماینر در جوانرود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش پلیس جوانرود، ۷۲ دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

 علی اکبر جاویدان افزود: پس از اطلاع پلیس آگاهی جوانرود از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در مسیر این شهرستان به کوزران و استفاده غیرقانونی از آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری ماینر‌ها شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

جاویدان گفت: در این بازرسی ۷۲ دستگاه ماینر که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

کشف ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر ماری‌جوانا

فرمانده انتظامی کرمانشاه، از کشف ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر ماری‌جوانا در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

حسین براری از کشف ۱۵ کیلوگرم ماری‌جوانا در کرمانشاه کشف شد، گفت: این مقدار ماده مخدر در ۲ عملیات جداگانه و در شهر کرمانشاه و یکی از روستا‌های قزانچی کشف شد.

او افزود: در ماموریت نخست ماموران کلانتری ۲۵ دولت‌آباد پس از اطلاع از نگهداری ماده مخدر توسط شخصی منزل وی را در شهرک امام شناسایی و در بازرسی‌های انجام شده پس از هماهنگی با مقام قضائی ۱۰ کیلوگرم ماری جوانا کشف کردند.

 براری گفت: همچنین در ماموریتی دیگر پس از مراجعه ماموران پاسگاه قزانچی به روستای تکیه حدود ۵ کیلوگرم ماده مخدر ماری جوانا کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه، از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.