سرمست گفت:پروژه اتصال بلوار عماریاسر به آزادراه امیرکبیر یکی از طرح‌های گره‌گشا ازنظر ترافیکی و پدافند غیرعامل در سطح قم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه عشایری در سالن کرامت استانداری، طرح اتصال امتداد بلوار عمار یاسر تقاطع مقداد به آزادراه امیرکبیر را موردتوجه قرارداد گفت: این پروژه یکی از طرح‌های مهم و گره‌گشا ازنظر ترافیکی و پدافند غیرعامل در سطح استان است.

استاندار قم با بیان اهمیت استراتژیک این پروژه برای شهر قم گفت: برای به سرانجام رسیدن این پروژه زمان زیادی صرف شده و حداقل چندین جلسه در سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت راه و شهرسازی موضوع مطرح و موردبررسی قرارگرفته است.

سرمست در ادامه به درخواست اجرای طرح مرکز نگهداری سالمندان و ایتام در مجموعه کشت و صنعت فدک استان با وسعت سه هزار و ۸۵۰ مترمربع اشاره و ابراز کرد: در انجام چنین طرح‌هایی باید همواره نظر کارشناسی مبنا قرار گیرد.

استاندار قم در بخشی از این جلسه عنوان کرد: مسائل مربوط به انجام پروژه‌ها باید در جلسه کارگروه امور زیربنایی فقط رأی‌گیری شود که یا تصویب یا رد می‌شود، طرح همه مباحث مربوط به طرح‌ها و پروژه‌ها جایش کارگروه نبوده و فقط باید در این جلسه در رأی‌گیری اثرگذار باشد.

سرمست بر لزوم تسریع در انجام چنین طرح‌هایی تأکید و تصریح کرد: در جامعه‌ای که وظیفه‌داریم برای سالمندان و ایتام فضایی فراهم کرده و کاری انجام دهیم چرا باید اجرای این طرح‌ها به تعویق بیفتد و مسئولان کوتاهی داشته باشند.

استاندار قم در پایان یادآورشد: هر چه قدر طرح‌ها پخته‌تر بوده و با نظرات کارشناسی‌تر به کارگروه امور زیربنایی بیاید کار کارگروه راحت‌تر شده و اگر در کمیته فنی راه‌حل جایگزینی هست همان‌جا مطرح شود بهتر است.

احداث باشگاه سوارکاری در جاده کاشان به مساحت ۴۰ هزار متر مربع، درخواست اجرای طرح مرکز نگهداری سالمندان و ایتام در مجموعه کشت و صنعت فدک استان با وسعت سه هزار و ۸۵۰ مترمربع و طرح اتصال امتداد بلوار عمار یاسر تقاطع مقداد به آزادراه امیرکبیر به تصویب کارگروه امور زیربنایی استان رسیدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار