سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حواشی این تیم و مطالبات برانکو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه نخستین جلسه تمرینی سرخ‌ها اظهار داشت: پرسپولیسی که با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شده و توانسته به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خودش را معرفی کند، وضعیت آن به این شکل است. امروز اولین تمرین‌ ما بعد از قهرمانی است و متاسفانه نیمی از بازیکنان در این تمرین حضور  ندارند. با تعداد کمی بازیکن تمرین می‌کنیم.

او افزود: برای چندمین بار است که قرار بود با بازیکنان تسویه حساب کنند، اما متاسفانه یک وعده به وعده‌های قبلی باشگاه اضافه شد. به خاطر همین بازیکنان امروز به تمرین نیامده اند.

گل محمدی ادامه داد: آن‌هایی که متولی تیم هستند باید پاسخگو باشند. باشگاه مدیرعامل و هیئت مدیره دارد و پس از فینالیست شدن یک نفر به خودش زحمت نداد که به تیم خیرمقدم بگوید، انگار این تیم یتیم است و صاحب ندارد. جواب‌هایی که شما می‌خواهید باید مدیرعامل بدهد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مانند بقیه مشکلات مالی داریم، اما بیشتر بحث بازیکنان است. بازیکنان ما با تمام وجود و با غیرت بازی کردند و از لحاظ علمی و منطقی هم که حساب کنیم، تیم پرسپولیس و هر تیمی که از ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند، نباید فینالیست می‌شد، اما فقط به خاطر غیرت، شرف و همت بچه‌ها است که این اتفاق بزرگ افتاده و این هم جوابی است که می‌گیرند. هر موقع بحث مطالبات می‌شود، می‌گویند پول برانکو اولویت است. پول برانکو دستاویزی شده که پول بچه‌ها را ندهند.


بیشتر بخوانید


گل محمدی درباره مشخص شدن وضعیت شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری و محمد انصاری گفت: من نباید در این خصوص صحبت کنم. باشگاه باید درباره مشکلات آن‌ها صحبت کند. انصاری مصدوم است و تا آخر سال به بازی ها نمی‌رسد و شرایط به گونه‌ای است که امکان استفاده از او وجود ندارد. با نادری هم چند بار صحبت کردیم و قرار بود که به باشگاه برود. نمی‌دانم چرا باشگاه پیگیر وضعیت او نیست.

او در خصوص اظهارات رسول‌پناه گفت: اگر مدیرعامل گفته که شرایط گل و بلبل است، می‌بینید که فینالیست آسیا با ۸ بازیکن در حال تمرین است.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص درخواست فسخ قرارداد خلیل زاده عنوان کرد: به عنوان یک مربی می‌گویم شجاع و دیگر بازیکنان را می‌خواهم و بقیه مشکلات باید بین باشگاه و بازیکن حل شود. شجاع ثابت کرده که چقدر باشگاه را دوست دارد و چندین بار هم به باشگاه رفته، اما مشکل او حل نشده است.  

گل‌محمدی  گفت: من سر تمرین می آیم و کار خاصی نمی‌توانم انجام بدهم. بگذارید این چند روز هم بگذرد و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
یتیم هست نه بابا تاره بعد رفتنه بابا مسعود میخواد یتیم بشه هنوز یتیم نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
بابا مسعود هنوز هست!!! یه سال دیگه هست!!! گرچه اونقدر تابلو بازی در آورده که تحت فشار شدید روانی یکم عقب نشینی کرده! تازه یکم مثل استقلال این چند سال شدید! در ضمن اون غیرت و تعصب و روحیه بردن و ... چی شد؟ 7 تا از ستاره های لیگ رو تو 24 ساعت گرفتید با آپشن های آنچنانی! این بازی رو هم که میبینید برای رهایی از فشار افکار عمومیه مثل همیشه همه چیز برای شما گل و بلبل میشه! بیرانوند چند درصد از پول چند سالشو نگرفته که طلبش شده 5 میلیارد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حناتون دیگه رنگ نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
بابای به این خوبی دارید، اگه شما یتیمید پس بقیه تیمها چی ان؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
کاش ماهم مثل شما یتیم بودیم!!! عجب روییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
مال بچه یتیم خوردن نداره ها !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
مگه بابا مسعود مرده؟ بذار لیگ شروع بشه تا نشونتون بدن همه کمیته داوران بابا و بابا بزرگتون میشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
باز ننه من غریبم بازی اینا شروع شد،تو ۲۴ساعت ۷تا بازیکن با همکاری وزارت گرفتن که بی سابقه بوده ، ،چنان هوچیگری میکنن ،خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
یتیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! مگه دارییییممممم!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار