باشگاه صنعت نفت آبادان برای پُر کردن سهمیه‌های لیگ برتری خود در فصل نقل و انتقالات باید ۴ بازیکن دیگر جذب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پایان لیگ نوزدهم دچار بحران مالی و مدیریتی شد و بسیاری از بازیکنان تاثیر گذار  این تیم تصمیم گرفتند از زردپوشان جدا و راهی تیم‌های دیگری شوند.

پس از صدور حکم ابقای مسئولان باشگاه در سِمت‌های قبلی و انتخاب سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید تیم، باشگاه آبادانی فعالیت های خود در نقل و انتقالات تابستانی را آغاز و علاوه بر تمدید قرارداد با چند بازیکن، ۴ سهمیه لیگ برتری خود را پر کرد.

علی عبدالله زاده، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی و محمد طیبی بازیکنانی هستند که با پیوستن به جمع زردپوشان، در لیگ بیستم برای این تیم توپ خواهند زد.

شاید جذاب‌ترین خرید صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم محمد طیبی، مدافع میانی کهنه کار و باتجربه کشورمان باشد که پس از جدایی از تیم مدعی سپاهان اصفهان، با وجود پیشنهاد از فولاد خوزستان تصمیم گرفت راهی صنعت نفت آبادان شود.

صنعت نفت تاکنون ۴ بازیکن لیگ برتری جذب کرده و براساس قوانین نقل و انتقالاتی سازمان لیگ حق جذب ۴ بازیکن لیگ برتری دیگر را دارد. سیروس پورموسوی برای تقویت تیمش تاکنون ۳ لیست به مسئولان باشگاه تحویل داده تا براساس آن فرایند تقویت تیم دنبال شود.

با این حال افزایش سرسام آور قیمت بازیکنان لیگ برتری در پی ممنوعیت جذب بازیکن خارجی، در کنار بودجه نامشخص صنعت نفت برای لیگ بیستم باعث شده تا این تیم ریشه دار نتواند مانند سایر تیم‌ها در بازار نقل و انتقالاتی اقدام به یارگیری کند.


بیشتر بخوانید:


مسلما با جدایی چهره‌های تاثیر گذار صنعت نفت آبادان در فصل گذشته، این تیم بیش از پیش نیاز به جذب بازیکنان باتجربه‌ای مانند طیبی دارد تا بتواند عقب ماندگی خود نسبت به تیم‌های متمول لیگ برتری را جبران کند و در لیگ بیستم نتایج مناسبی به دست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار