"عبدالرضا ویسی" از بهورزان شهرستان روانسر امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به عنوان اولین مدافع سلامت این شهرستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرحوم «ویسی» بهورز خانه بهداشت روستای «کانی‌شریف» شهرستان روانسر با ۳۰ سال خدمت در آستانه بازنشستگی بود که پس از مدتی مبارزه با بیماری کرونا بامداد دوشنبه در بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان جوانرود آسمانی شد.

پیکر مرحوم ویسی امروز در میان حزن و اندوه مسئولان و کادر بهداشت و درمان به سوی دیار ابدی بدرقه شد.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: وضعیت شهرستان در ابتلای به کرونا، قرمز است و نیازمند همکاری بیشتر مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم.

سعدی مصطفی‌زاده گفت: در این روز‌های سخت همه باید همیار مدافعان سلامت باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: عروج همکار عزیز و گرانقدرمان، مرحوم عبدالرضا ویسی که با ۳۰ سال خدمت همچنان خستگی‌ناپذیر در جبهه نبرد بی‌امان با ویروس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، بسیار سخت و جانکاه است، اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی او که در آستانه بازنشستگی بود در کنار سایر مدافعان سلامت به ویژه سایر بهورزان عزیز، همواره در یاد‌ها باقی خواهد ماند.

محمدسعید سریری افزود: در ۳۰ خانه بهداشت روستایی این شهرستان ۵۳ بهورز فعالیت دارند.

او ادامه داد: تاکنون ٨۲ بیمار مبتلا به کرونا از این شهرستان، در بیمارستان‌های استان بستری و ۲۱۵ بیمار نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه تاکنون ۱۶ نفر بر اثر کرونا در این شهرستان جان باخته‌اند، افزود: از مردم می‌خواهیم برای حفظ جان خود و عزیزانشان حتما رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند تا به این شرایط دچار نشویم.

او افزود: تاکنون ۱۰ نفر از مدافعان سلامت در استان کرمانشاه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.