کارشناس فوتبال کشور در ارتباط با شرایط حال حاضر تیم ملی توضیحاتی داد.

حسین عبدی کارشناس فوتبال کشور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با شرایط تیم ملی فوتبال ایران و بازی دوستانه با تیم فوتبال مالی عنوان کرد: بسیار خوب است که تیم ما بازی‌های بین المللی انجام بدهد. متاسفانه شرایط تیم ملی در این ماه‌های اخیر خوب نبوده و تمرینات کاملا تعطیل بوده است. انجام بازی‌های بین المللی برای همه رده‌ها مخصوصا تیم ملی بزرگسالان از هر چیزی واجب‌تر است. امیدوارم بازی‌های دوستانه بیشتر برگزار شود تا بازیکنان بتوانند به شرایط بهتری برسند.

او افزود: تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی شرایط سختی را دارد و هر چهار بازی باقی مانده را باید با پیروزی پشت سر بگذارد، به همین دلیل بازیکنان باید با آمادگی بیشتری در این مسابقات حاضر شوند.

عبدی در رابطه با مسابقه قبلی تیم ملی با ازبکستان و تغیرات تیم ملی نسبت به گذشته عنوان کرد: متاسفانه من نتوانستم بازی قبلی تیم ملی را مشاهده کنم، اما تیم ما نتیجه خوبی گرفت و توانست در زمین ازبکستان پیروز شود.

عبدی در رابطه با بازیکن‌های دعوت نشده به تیم ملی و بازیکنان جدید در این اردو عنوان کرد: یک تیم باید متشکل از تمام پتانسیل‌های لازم باشد، همان طور که نباید فقط از بازیکن‌های جدید استفاده کرد، نباید روح جوانی را نیز در تیم ملی و بازیکن‌های دعوت شده نادیده بگیریم، هر دو این موارد را باید در کنار هم باشند و همان طور که از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کنیم از بازیکن‌های جوان هم استفاده کنیم.

او درباره تیم فوتبال مالی و بازی فردای تیم ملی ایران مقابل این تیم عنوان کرد: اگر تیم مالی با نفرات اصلی خود مقابل ما حاضر شود تیم ملی ما به چالش کشیده می شود و شاهد بازی بسیار خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار