معاون فنی مدیرکل دفتر فنی و پشتیبانی توزیع شرکت توانیر از انجام تعمیرات پیشگیرانه به منظور پایداری شبکه برق شادگان و پیشگیری از خاموشی و وقوع حوادث خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید برنگی معاون فنی مدیرکل دفتر فنی و پشتیبانی توزیع شرکت توانیر گفت: مانور تعمیرات پیشگیرانه با هدف آمادگی برای مقابله با بحران‌های غیرمترقبه و بهینه سازی و افزایش سطح پایداری شبکه برق‌رسانی و جلوگیری از خاموشی از سوی شرکت توزیع برق شادگان اجرا شد.

او به حضور ۲۴ گروه از ۲۴ شهر استان خوزستان به منظور تعویض مقره‌های شکسته، اصلاح خط، رگلاژ شبکه‌ها و تعویض اتصالات فرسوده شادگان اشاره کرد و بیان داشت: در این عملیات ۱۲۰ کیلومتر شبکه برق شادگان تعمیرات شدند.

برنگی با بیان اینکه این طرح از پارسال با نام طرح جهادی در سراسر کشور و بدون خاموشی آغاز شده و گروه‌های عملیاتی اقدام به تعمیرات خطوط کردند، ادامه داد: با توجه به اهمیت انرژی برق لازم است که همواره آمادگی کامل در شرکت‌های مرتبط با این بخش برای پیشگیری از حوادث احتمالی و خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان وجود داشته باشد.

معاون فنی مدیرکل دفتر فنی و پشتیبانی توزیع شرکت توانیر اظهار داشت: افزایش انجام عملیات پیشگیرانه بهره‌برداری، اصلاح و رفع مشکلات شبکه در محدوده وسیع به صورت ضربتی، افزایش حس اعتماد به نفس، مسئولیت پذیری و سطح مهارت فنی و ایمنی از دیگر دستاورد‌های پیش‌بینی شده برای اجرای این مانور است.

او تصریح کرد: همچنین این مانور فنی مهندسی با هدف آمادگی برای مقابله هرگونه نارسایی و مشکل در بخش تقویت انرژی برق در سطح روستا‌های منطقه برگزار شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار