سردار معروفی گفت: رویکرد مدیریت جهادی ۱۰۰ درصد انقلابی است و در خدمات دهی نگاه قومی و مذهبی نداریم و مبنای کار ما خدمت خالصانه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد یکی از روز‌های به یادماندنی به دلیل امضای تفاهم نامه همکاری برای ایجاد اشتغال رقم خورد.

او عنوان کرد: افتخار ما این است که با همکاری کمیته امداد، سپاه و بسیج مستضعفان با محوریت بسیج سازندگی برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

سردارمعروفی افزود: اگر مخلصانه و برای خدا قدم برداریم به مکتب حاج قاسم خواهیم رسید که رهبری آن را برای جامعه معرفی کرده اند.

او با اشاره به اینکه مدیریت جهادی دستاورد دفاع مقدس است و جمله نمی‌توانم و چه کنم، ندارد، تصریح کرد:ایستادگی و مقاومت ،فعل می‌توانیم است، در راه خدمت منتظر دیگران نمی‌مانیم و کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: رویکرد مدیریت جهادی ۱۰۰ درصد انقلابی است و در خدمات دهی نگاه قومی و مذهبی نداریم و مبنای کار ما خدمت خالصانه است.

او افزود: در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر مدیریت جهادی ،عمل کردن به فرمان رهبر معظم انقلاب نیز به چشم می خورد.

سردار معروفی با بیان اینکه بسیج سازندگی،  یک الگوی جهادی است، عنوان کرد:کار جهادی هزینه‌ها را کم می‌کند و مشارکت مردمی را در طرح ها بالا می‌برد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.