فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در شرایط کرونا، نیروی انتظامی با همه توان و ظرفیت به مردم خدمت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان،گفت: در شرایط کرونا، نیروی انتظامی با همه توان و ظرفیت خود با توجه به تأکیدات رهبر  معظم انقلاب  به مردم خدمت می کند و این روند با شدت بیشتری نیز ادامه خواهد داشت.

او گفت: پلیس در حال جهاد با هر گونه ناامنی برای تامین امنیت کشور است.

سردار اشتری بیان کرد: عنایت مقام معظم رهبری را  به سازمان‌های نیروی‌های مسلح در مراسم دانش آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح شاهد بودیم و این روز برای ما روز پر افتخاری بود.

فرمانده نیروی انتظامی این مراسم را یک نماد از وحدت نیرو‌های مسلح دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در این مراسم به  خدمت به مردم اشاره کردند و ما خدا را شاکریم که امروز در نیروی انتظامی بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهیم و این لطف بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده تا در کنار مسئولیت حفظ جان، مال و ناموس مردم یک نهاد خدمت رسان هم باشیم.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی حفاظت از مرز‌ها را برعهده دارد و داخل شهر‌ها و روستا  توانسته به وظیفه خود که حفظ نظم و برقراری امنیت است به خوبی عمل کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به اقدامات انجام شده در استان همدان در مدت ۳ سال فرماندهی سردار بخشعلی کامرانی صالح؛گفت: در این مدت کار‌های بزرگی انجام شده که نشانگر همکاری و همدلی مسئولان استانی با مجموعه پلیس در استان همدان است.

سردار اشتری بیان کرد: پلیس امروز در حال جهاد با هر گونه ناامنی برای امنیت بیشتر کشور است و شهدایی که هم تقدیم می‌شود مؤید این ادعاست.

او با اشاره به ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به کارکنان نیروی انتظامی،گفت: عنوان نیرو‌های خدوم که معظم له به کارکنان نیروی انتظامی عنایت داشته‌اند افتخار بزرگی برای همه ماست تا در پرتو نظام ولایی خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.