پس از دریافت پیام‌ مربوط به نبود مرکز آنژیوگرافی در شهرستان ساوه استان مرکزی، این موضوع برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دریافت پیام‌ مربوط به نبود مرکز آنژیوگرافی در شهرستان ساوه استان مرکزی، این موضوع برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

 

 



متن پیام شهروندخبرنگار؛

تو را به خدا به داد ما مردم ساوه برسید خواهش می‌کنم صدای ما رو به مسئولین برسانید. چرا شهر ما نباید یک آنژیوگرافی داشته باشد چرا باید واسه آنژیوگرافی بریم شهرهای اطراف تهران یا قم الآن تو این وضعیت کرونایی درسته ما بریم قم. آن هم الآن که قم تو اوج خطرِ. تو رو خدا صدای ما رو برسانید. تن و بدنمان داره می‌لرزد که واسه آنژیوگرافی باید بریم قم دعای مردم یه شهر پشتتان است. کمکمان کنید لطفاً. الآن دیگِ همه‌جا آنژیوگرافی داره چرا نباید شهر ما داشته باشد؟

 

 


نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد نبود مرکز آنژیوگرافی در شهرستان ساوه را در پیوند (لینک) زیر مشاهده می‌کنید.

حل مشکل بیماران قلبی ساوه و زرندیه در گرو نیم نگاه وزارت بهداشت
رئیس دانشکده‌ علوم پزشکی ساوه در پاسخ به درخواست مردمی برای ایجاد مرکز آنژیوگرافی در این شهرستان گفت: برای این کار به بخش جامع قلب نیاز داریم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار