فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در پی شایعات کمبود نان از نانوایی‌های این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در پی شایعه کمبود آرد و نان در آذربایجان غربی که موجب صف‌های طولانی مردم در نانوایی ها، آن هم در این شرایط سخت کرونایی شد، فرماندار مهاباد برای رفع این مشکل به میان مردم در سطح شهر رفت و ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی برخی از مشکلات و درد دل‌های آن‌ها را هم شنید.

شجاعی فرماندار مهاباد در این بازدید اظهار داشت: هیچگونه مشکلی در خصوص عرضه نان در این شهرستان وجود ندارد و همشهریان عزیز به شایعات توجه نکنند.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد هم در این خصوص گفت: عرضه نان طبق سنوات گذشته در این شهرستان ادامه داشته و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اتاق اصناف همه روزه بازرسی از نانوایی‌ها را در اولیت کاری خود قرار داده اند و همشهریان عزیز هیچگونه نگرانی در خصوص تهیه نان نداشته باشند.

جهین افزود: همشهریان به شایعات توجه نکرده و به اندازه مصرف روزانه خود نان را تهیه کنند تا از تشکیل صف‌های طولانی در نانوایی‌ها جلوگیری شود.

 او از شهروندان خواست هرگونه گران فروشی، کم فروشی و تخلف صنفی را با سامانه ۱۲۴ و یا شماره ۴۲۴۴۹۹۷۴ ستاد بازرسی اصناف مهاباد اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.