وزارت دفاع روسیه نسبت به حضور نیرو‌های تروریست در مناقشه قره باغ ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه نسبت به حضور تروریست‌ها در منطقه تحت مناقشه قره باغ ابراز نگرانی کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در خصوص گزارش‌های مربوط به استقرار تروریستی‌های خاورمیانه‌ای در قره باغ نگران است. وزارت دفاع روسیه همچنین تاکید کرد فعالانه در ابتکار عمل مسکو به منظور ایجاد ثبات در قره باغ مشارکت خواهد داشت.

ساعاتی پیش دادستانی ارمنستان اعلام کرد به دلیل حضور مزدوران خارجی در منطقه یک پرونده جنایی در خصوص مناقشه قره باغ تشکیل شده است. دادستانی ارمنستان اعلام کرد آذربایجان مزدوران را مجبور کرده است تا در بحبوحه آتش بس اعلام شده به عملیات نظامی علیه جمهوری آرتساخ [قره باغ] در منطقه هورادیز ادامه دهند. 

دور جدید درگیری‌های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روز یکشنبه ۲۷ سپتامبر آغاز شد. جمهوری آذربایجان می‌گوید نیرو‌های مسلح ارمنستان به سوی مناطق مسکونی در خط تماس در جمهوری قره باغ شلیک کرده و سبب مرگ چندین غیرنظامی شده اند. این در حالی است که ارمنستان و مقامات قره‌باغ، جمهوری آذربایجان را متهم می‌کنند که حملات هوایی و موشکی به این منطقه انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار