افزایش ساعات سرویس دهی خطوط قطار شهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: خطوط قطار شهری در ایام پایانی صفر سرویس‌دهی ویژه ای خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید مبین مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از سرویس دهی ویژه خطوط قطار شهری در ایام پایانی صفر خبرداد و گفت: به منظور حفظ فاصله اجتماعی و پیشگیری از ازدحام جمعیت در واگن‌ها ساعات سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد در روز‌های پایانی صفر افزایش پیدا خواهد کرد.

او افزود: برهمین اساس سرویس‌دهی خط یک و دو قطار شهری مشهد در روز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه مصادف با شب رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد ادامه داد: برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در این روز سر فاصله زمانی رسیدن قطار‌ها به ایستگاه در خط یک از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به ۴.۵ دقیقه کاهش خواهد یافت.

مبین مقدم با اشاره به سرویس‌دهی ویژه خطوط قطار شهری در شب شهادت امام رضا (ع)،  بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرویس‌دهی خط یک و دو قطار شهری در روز جمعه ۲۵ مهرماه مصادف با روز رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (س) و شب شهادت امام رضا (ع) نیز با دو ساعت افزایش، از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ خواهد بود.

او تصریح  کرد: در این روز نیز برای جلوگیری از ازدحام در واگن‌ها سرفاصله زمانی رسیدن قطار‌ها به ایستگاه درخط یک از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ به ۴.۵ دقیقه کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد در روز شنبه ۲۶ مهر مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ انجام می‌شود و از ساعت ۹ الی ۲۰ سرفاصله زمانی رسیدن قطار‌ها به ایستگاه در خط یک نیز به ۴.۵ دقیقه کاهش می‌یابد.

مبین مقدم با اشاره به اینکه ماسک زدن مسافران در هنگام استفاده از خطوط قطار شهری الزامی است، اظهار کرد: به زائران و مجاوران توصیه می‌شود تا تمهیدات بهداشتی لازم و فاصله‌گذاری مناسب را در زمان حضور در ایستگاه‌ها و سوار شدن به قطار‌ها رعایت کنند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار