فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یازدهمین یادواره شهدای وحدت "سرداران شهیدان شوشتری و محمدزاده" پس فردا ۲۴ مهر ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرتیپ دوم پاسدار سیدحسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید شوشتری یکی از اصلی‌ترین استوانه‌های دفاع مقدس بود و بعد از آن در دیگر عرصه‌ها به عنوان یک چهره شاخص و برتر هر جا ضرورت پیدا می‌کرد حاضر می‌شد.

او افزود: سردار شهید شوشتری در بعد مردمداری و مردمیاری فردی بسیار شاخص بود و هیچ گاه از مردم غافل نشد چنان که فرهنگ دفاع مقدس این بود که برای مردم و دین تلاش شود تا معضلات کاسته شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا فضایی ایجاد شود که مردم و نخبگان در شناخت ماهیت دشمن دچار اشتباه شوند در حالی که ما به دشمن شناسی درست نیاز داریم و شهید شوشتری دشمنان و اردوگاه آن‌ها را به خوبی می‌شناخت و تلاش می‌کرد به گونه‌ای عمل کند که مردم در شناخت دشمن دچار تردید نشوند.

سردار مرتضوی بیان کرد: تلاش دشمنان در ابعاد مختلف این است که کاری کنند باور‌های راستین و اعتقاد مردم به نظام اسلامی خدشه دار شود و یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت نظام اسلامی این است که تلاش و آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان افزایش دهیم.
 
انتها یپیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.