سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت مطالبات برانکو اظهار داشت: بخشی از ارز مورد نیاز برانکو امروز تامین شد و قرار است ۲۵۰ هزار یورو فردا به حساب او واریز کنیم.

او افزود: فردا هم مقدار دیگری از ارز او تامین می‌شود و در این چند روز آینده سعی می‌کنیم به امید خدا اگر مشکلی پیش نیاید، بتوانیم تسویه کنیم.

رسول پناه ادامه داد: با بخش مالی وزارت امور خارجه صحبت کردیم و چون گفتند اگر بگیرند بحث پرواز و پست آن وجود دارد و خیلی زمان بر است، بنابراین تعهد کارمزد انتقالش را بر عهده گرفتیم تا پول واریز شود و هرچه سریع‌تر به حساب برانکو بنشیند. می‌دانم هواداران نگران هستند و واقعا انتظار داشتیم به ما کمک کنند. هیچ پولی هنوز به حساب باشگاه واریز نشده و هیچ کمکی هم نشده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: منتظر کارگزار بودیم، اما هنوز کمکی از آن‌ها نرسیده و منتظر بودیم پولی را واریز کنند. شرایطی را تعیین کرده بودند، اما برای ما شرایط باشگاه خیلی مهم‌تر است.

وی در مورد وضعیت شجاع خلیل زاده عنوان کرد: در مورد شجاع جلسه هیئت مدیره فردا یا پس فردا برگزار می‌شود و الان بحث مهم ما مسئله برانکو است.

رسول پناه در مورد ناراحتی یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: اجازه بدهید بعدا در این مورد صحبت کنیم. الان دغدغه ما پول برانکو است.

او درباره وضعیت بشار رسن گفت: او امروز به باشگاه آمد و قرار است فردا جلسه‌ای با خودش بگذاریم. سرمربی و سرپرست تیم را هم دعوت می‌کنیم ببینیم چه نتیجه‌ای به دست می‌آید.

رسول پناه در مورد رادوشوویچ گفت: اجازه بدهید در مورد این مسائل فردا صحبت کنم. همه بحث بازیکنان را قرار است در جلسه هیئت مدیره مطرح کنیم و وقتی به نتیجه رسیدیم اطلاع رسانی می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بحث مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: مدارک را بارگذاری کردیم و فرستادیم.

وی در مورد اینکه اعلام کرده بود باشگاه ۱۴۸ میلیارد بدهی دارد گفت: آن زمانی که مدیریت باشگاه را بر عهده گرفتم این موضوع را بیان کردم و برای الان نیست.

او در خصوص اینکه گفته می‌شود افشین پیروانی قرار است از باشگاه جدا شود، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و عده‌ای برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کنند. چنین چیزی اصلا صحت ندارد و ما هم سعی داریم حاشیه‌ها را زیاد نکنیم.

رسول پناه در خصوص اینکه چرا فرخ حسابی از روابط عمومی باشگاه استعفا کرد گفت: لازم است از زحمات "حسابی" تشکر کنم. به او تسلیت می‌گویم و به خاطر مشکلات خانوادگی که داشت به من گفت واقعا مشکلاتش حاد است و استعفای او را هم پذیرفتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار