سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: صدا و سیما نقش بسزایی را در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان سمنان ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در دیدار با حجت الاسلام توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به رشد روز افزون نقش رسانه ها در توسعه ورزش در عصر حاضر، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیازمند کمک و همیاری دستگاه ها و ارگان هایی همچون صدا و سیما است. 

او افزود: صدا و سیما می تواند نقش بسزایی را در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان سمنان ایفا کند و می توان این موضوع را به درون خانواده ها نیز سوق داد.  

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به لزوم افزایش برنامه های ورزشی در سیما و رادیو گفت: از دست اندرکاران صدا و همچنین سیما خواهشمندیم ویژه تر از سال های گذشته برنامه های هفتگی و زمانبندی شده برای حضور مسئولین ، روسای هیاتهای ورزشی ، پیشکسوتان ، قهرمانان ، اعضای سمن ها در نظر بگیرند و همچنین پویشهای در دست اجرا را پوشش دهند.

مصطفی مرادی در ادامه افزود: سازمانهای مردم نهاد میتوانند در بحث تولید محتوا در حوزه های فرهنگی اجتماعی ازدواج ، اوقات فراغت ، جوانان و تهیه مستندهای کوتاه و حتی بلند و همچنین فضای مجازی یاریگر صداو سیما مرکز استان باشند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.