رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: نیمه نخست امسال تیم‌های بازرسی این سازمان ۱۵ تن آرد خارج از شبکه توزیع را در این شهرستان کشف کردند.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از کشف  ۱۵ تن آرد خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: این میزان آرد در قالب ۳۹۱ کیسه ۴۰ کیلوگرم از متخلفان به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

جهین با اشاره به شایعات روز‌های اخیر در خصوص کمبود نان بیان کرد: هیچ کمبودی در تامین نان در سطح این شهرستان وجود ندارد و شهروندان از تجمع در مقابل نانوایی‌ها خودداری کنند.

این مقام مسئول در مهاباد تاکید کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمت نانی در سطح شهرستان نیز در دستور کار قرار ندارد و شهروندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


جهین با بیان اینکه در مهاباد ۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار، ۴ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز نیز در بخش روستایی مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اذعان کرد: ۱۳ واحد نان سنگکی سهمیه‌دار، ۱۴ واحد نان سنگی آزادپز، چهار واحد نان بربری سنتی سهمیه‌دار، ۶ واحد نان بربری ماشینی سهمیه‌دار، ۴۰ واحد نان روغنی سنتی آزادپز، ۲ واحد نان روغنی ماشینی آزادپز و همچنین ۶ واحد نان فانتزی و ۱ واحد نان تافتون سهمیه‌دار در شهر مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۳۴ واحد بدون پروانه و ۲۵ واحد آن‌ها مربوط به نان روغنی‌ها است.

او همچنین خواستار حمایت بانک‌ها از واحد‌های نانوایی برای تجهیز به موتور برق برای شرایط بحرانی شد و گفت: ۱۵۵ واحد نانوایی شهرستان برای تجهیز به موتور برق به وام‌هایی با کارمزد پایین نیاز دارند.

جهین خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گرانفروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و تخلف‌هایی از این دست را گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.