سرهنگ علی مهری از افزایش کلاهبردرای‌ها با ترفند کارت به کارت خبر داد.

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: هر روزه بر تعداد افراد گرفتار در دام کلاهبرداران افزوده می‌شود و حساب بانکی آن‌ها با ترفند‌های مختلف خالی می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام افزود : کلاهبرداران پس از بدست آوردن اعتماد افراد و با ترفند‌های خاص مانند برنده شدن شما در قرعه کشی بانک و دیگر موارد آن‌ها را فریب و در اکثر موارد پای عابر بانک می‌کشانند.

این مقام انتظامی بیان داشت: شهروندان عزیز مطلع باشد اگر در قرعه کشی برنده شوند نیازی به رفتن به عابر بانک و کارت به کارت کردن نیست و بدانند رمز و کدی بانکی که بر روی گوشی آن‌ها می‌آید محرمانه است و نباید در اختیار دیگران بگذارند.

او ادامه داد: هرگونه تماس تلفنی یا ارسال پیامک به بهانه برنده شدن در مسابقات رادیویی و تلویزیونی، ارائه اینترنت رایگان، برنده شدن هزینه سفر‌های زیارتی و سیاحتی، برنده شدن اقلام و اجناس مختلف و ... در قرعه کشی نهاد‌ها و ادارات مختلف، از شیوه‌های کلاهبرداری برای خالی کردن حساب بانکی شهروندان است.

سرهنگ مهری تاکید کرد:مردم بدانند برای دریافت هرگونه جایزه اهدایی، وام و ... از سوی اپراتور‌های تلفن همراه و نهاد‌های دولتی نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خود پرداز و ارائه اطلاعات حساب بانکی نمی‌باشد و می‌طلبد در این زمینه مراقب کلاهبرداران باشند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.