رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت:محدودیت ترافیکی کامل در اطرف حرم مطهر رضوی و ورودی های مشهد در ایام پایانی ماه صفر اجرا می شود.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح ترافیکی خاص ایام پایانی ماه صفر از روز پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۰ شروع شده و تا پایان مراسم یعنی روز شنبه ساعت ۲۴ ادامه دارد.

او افزود: از ظهر پنجشنبه مأموران راهنمایی و رانندگی مستقر شده و محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه انجام می‌شود، مسیر‌های میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنج راه، میدان بسیج، تقاطع اندرزگو به سمت حرم مطهر کاملاً مسدود می‌شوند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به احتمال ایجاد ترافیک سنگین در محدوده میدان شهدا و حرم مطهر، ادامه داد: لایه دومی هم در محدوده میدان توحید، تقاطع مصلی ـ چمن، تقاطع مجلسی ـ طبرسی، تقاطع زرینه، تقاطع هفده شهریور و میدان گنبد سبز خواهیم داشت که این لایه دوم در صورت صلاحدید و نیاز اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده حرم مطهر

دهنوی بیان کرد: همچنین از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه، محدودیت توقف داریم و پارک تمامی وسایل نقلیه در تمام محدوده‌ها و زیرگذر حرم مطهر در کنار تخلیه و پاکسازی کامل پارکینگ‌های حرم مطهر اعمال می‌شود و وسایل نقلیه پارک شده را منتقل می‌کنیم.

او در خصوص محدودیت‌های ورودی‌های مشهد، تصریح کرد: از عصر روز پنجشنبه در محدوده سلسلة الذهب ورودی نیشابور به مشهد و از سمت قوچان و چناران، بزرگراه خاتم از سه‌راه فردوسی به سمت پل قائم و حرم مطهر، محدوده خواجه ربیع یا ۲۲ بهمن و بلوار حر به سمت داخل شهر، مأموران پلیس استقرار یافته و در صورت لزوم و نیاز دستورات را در این محدوده‌ها نیز اعمال می‌کنند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین تردد خودرو از محور قدیم مشهد ـ ملک‌آباد به صورت ۲۴ ساعته در روز‌های دوم تا ششم آبان، ممنوع و مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌کرد، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه هفتم آبان تا پایان ترافیک همان روز به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه بود تا برای تخلیه ترافیکی خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد‌راه شهید شوشتری استفاده شود.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.