سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی ناراضی هستند که این نارضایتی در کارنامه اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود.

در حال تکمیل ۲سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کارنامه دولت تدبیر و امید و تاثیر آن بر حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: کارنامه دولت فعلی به گونه‌ای است که اصلاح‌طلبان در آن نقش بسیار زیادی دارند و اگر مشکلی هم در زمینه اقتصاد و پول ملی است، به اصلاح‌طلبان هم مربوط می‌شود.

او ادامه داد: کابینه روحانی اصلاح طلب هستند و یک فرد اصولگرای نام و نشان دار در آن وجود ندارد، همچنین مردم در حال حاضر از این وضعیت معیشتی و اقتصادی ناراضی هستند که این نارضایتی مردم در کارنامه اصلاح‌طلبان هم نوشته می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: مردم از انتخابات مجلس استقبال نکردند که نشانه نارضایتی از عملکرد اصلاح طلبان و دولت است، زیرا کارنامه مشترکی دارند و نمی‌توانند خودشان را از دولت جدا کنند، در حال حاضر تمام پست‌های کلیدی وزارتخانه‌ها در دست اصلا‌طلبان است.

سجادی یادآور شد: مردم ما هوشمند هستند و ناکارآمدی، عدم کنترل قیمت و کمبود اشتغال را به پای اصلاح‌طلبان می‎نویسند، ما نمی‌توانیم به طور قطعی نتیجه انتخابات را پیش بینی کنیم، زیرا در دنیای سیاست تغییرات زیادی رخ می‌دهد.

او گفت: من فکر می‌کنم که مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده اقبالی به اصلاح طلبان نشان ندهند، زیرا انتقادات فراوان است و ممکن است که مردم از نامزد‌های انتخاباتی اصلاح طلب استقبال نکنند.


بیشتر بخوانید

ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری آینده نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا پیروز نشوند

وعده‌هایی که قبل از انتخابات متولد می‌شوند و بعد از انتخابات می‌میرند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار