استاندار بوشهر گفت: استاندارد، با نظارت بر روی روند تولید واحد‌ها و در نهایت با افزایش کیفیت تولید، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

استاندارد، در افزایش کیفیت تولید نقش مهمی را ایفا می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در دیدار با مدیرکل استاندارد بوشهر، که به مناسبت روز جهانی استاندارد صورت گرفت، ضمن اشاره به نقش استاندارد در بهبود کیفیت تولید، بیان کرد: استاندارد با نظارت بر روی روند تولید واحد‌ها و در نهایت با افزایش کیفیت تولید، تاثیر به سزایی در توسعه هر واحد تولیدی ایفا می‌کند.

او افزود: امروزه داشتن ضوابط تولید کالا از جمله مقوله‌هایی است که باید به شکل ویژه‌ای به آن نگاه کرد و استاندارد با نظارت بر روی این ضوابط می‌تواند تاثیر زیادی در صادرات و چرخه اقتصادی کشور داشته باشد.

استاندار بوشهر ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه استاندارد استان، اظهارداشت: استان بوشهر، استانی بندری بوده و موقعیت ویژه‌ای دارد از این رو تدابیر صورت گرفته در استاندارد، از جمله عوامل مهم در راستای خدمت رسانی بهینه به جامعه محسوب می‌شود.

مدیرکل استاندارد بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات صورت گرفته این اداره در حوزه‌های مختلف، عنوان کرد: در حوزه عمرانی، اقدامات خوبی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به احداث و راه اندازی ساختمان‌های استاندارد در گناوه، دیلم، جم و عسلویه اشاره داشت.

محمدرحیم بهره‌مند افزود: اجرای طرح استانداردسازی کپسول‌های LPG، انجام بیش از هفت هزار بازرسی از واحد‌های صنفی و تولید و انتشار بیش از ۵۰ کلیپ آموزشی با محتوای استاندارد از جمله اقدامات صورت گرفته این اداره بوده است.

او عنوان کرد: استاندارد بوشهر از جمله سازمان‌هایی است که با ارائه گزارش و تولید محتوای آموزشی، اطلاعات زیادی در اختیار عموم مردم جامعه قرار داده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر با اشاره به راه اندازی کارگروه فراورده‌های نفتی در این استان، بیان کرد: با راه اندازی این کارگروه، نه تنها پرونده‌های سطح استان بلکه سایر استان‌ها نیز بررسی می‌شود.

بهره‌مند ادامه داد: استاندارد بوشهر با همکاری هشت واحد تحقیقاتی و آموزشی، سطح اول سرانه تدوین استاندارد‌های ملی کشور را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به اجرای طرح استانداردسازی نازل‌های سوخت در پمپ بنزین‌ها نیز گفت: با اجرای این طرح، دغدغه عموم مردم در خصوص کم‌فروشی در برخی از پمپ‌های بنزین، به شکل ویژه و با ایجاد گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن، بررسی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.