آغاز عملیات آسفالت محور ایذه به باغملک

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه از آغاز عملیات آسفالت محور حادثه خیز ایذه به سمت باغملک با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیامک رشیدی نیک رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه گفت: جاده ایذه به باغملک جزیی از محور مواصلاتی اهواز- باغملک- ایذه به سمت چهارمحال و بختیاری است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

او با بیان اینکه چهار بانده کردن این محور از سال‌های پیش در اولویت قرار داشت، افزود: اقدامات فنی و زیرسازی آن نیز انجام و بخشی از آن هم آسفالت شده بود.

رشیدی نیک با اشاره به اینکه عملیات آسفالت قطعه‌ای ۴ کیلومتری از این جاده حدفاصل ایست بازرسی هلایجان تا تنگ اتابکی که دو پیچ خطرناک و حادثه خیز پادگان قدس و پیر یعقوب در آن واقع شده‌اند اکنون در دست انجام است، تصریح کرد: بودجه تکمیل این قطعه بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال است که ۵۰ میلیارد ریال از این بودجه مختص ابنیه فنی بوده و مابقی آن مربوط به زیر سازی آسفالت و روکش آن خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بهره‌برداری نهایی از این محور حدافاصل ایست بازرسی هلایجان تا حوالی روستای بی‌بی گل مرده تا آذرماه امسال انجام خواهد شد، تصریح کرد: یک روکش آسفالت به همراه خط کشی این محور باقی است که تا آذرماه به انجام می‌رسد تا تردد مردم در این محور تسهیل شود.

انتهای پیام/گ

%MCEPASTEBIN%

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار