مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه‌های سوخت در کهگیلویه بویراحمد زیر ذره بین بازرسان سازمان استاندارد می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه‌های سوخت در زیر ذره بین بازرسان سازمان استاندارد می‌رود و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در طول سال جاری، نازل‌های سوخت پمپ بنزین‌ها هیچگونه ایرادی ندارند و از استاندارد لازم برخوردارند.

بهمن رحمتی با اشاره به بازدید‌های بازرسان استاندارد از پمپ بنزین‌ها افزود: ۳۳ جایگاه پمپ بنزین در استان وجود دارد که از مهر ماه پارسال تا امسال بیش از ۸۰۰ مورد بازرسی از جایگاه‌های سوخت انجام شده است.

او بیان کرد: شاخص ارزیابی در آزمون‌های انجام شده در سوخت بنزین و گازوییل به ازای هر ۱۰ لیتر حدود ۵۰ سی سی و برای هر ۲۰ لیتر حدود ۱۰۰ سی سی در نظر گرفته شده است.

بهمن رحمتی هر گونه شبهه و شایعات مبنی بر وجود هوا و یا کم فروشی در سوخت بنزین و یا گازوییل در سطح جایگاه‌های سوخت این استان را رد کرد و گفت: انجام آزمایش‌ها و آزمون‌ها از نازل‌های سوخت تابع شرایط و استاندارد‌های خاصی است و هر کسی نمی‌تواند ادعا کند در جایگاه‌ها تخلف وجود دارد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با اشاره به ادامه دار بودن بازرسی‌ها از جایگاه‌های سوخت استان افزود: اگر تخلفی در این بازرسی‌ها مشاهده شود حتما با جایگاه دار برخورد ونازل مورد نظر تا رفع مشکلات به وجود آمده پلمب می‌شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.