سرهنگ همه خانی درباره جزئیات برخورد با رانندگانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توضیحاتی داد.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخورد با رانندگانی که دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نمی کنند، گفت: با توجه به سیر صعودی آمار تلفات ویروس کرونا تصمیماتی گرفته شد و پلیس هم به عنوان مجری وارد عمل شده است.

او با بیان اینکه برای تمام وسایل حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس توصیه هایی صادر شده است که بر مبنای آن رانندگان و سرنشینان موظف به استفاده از ماسک هستند، گفت: با این شیوه امیدواریم بتوانیم از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.

سرهنگ همه خانی افزود: در تمامی نقاط  تهران همکاران ما در ایستگاه های پرتردد مستقر هستند و به تمامی رانندگان علی الخصوص رانندگان اتوبوس های بی ارتی و تاکسی تذکرات لازم داده خواهد شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان نیز بدون داشتن ماسک اجازه سوار شدن وسایل حمل و نقل عمومی را ندارند.

او گفت: بنده از چندین ایستگاه اتوبوس بازدید کردم و مشاهده کردیم مردم بسیار خوب نکات بهداشتی را رعایت می کنند و این مسئله شیوع بیماری را کاهش می دهد.

سرهنگ همه خانی گفت: گاها شاید رانندگان به تذکرات توجهی نکنند که پلیس به عنوان مجری قانون با این افراد برخورد خواهد کرد.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار