مربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم بانوان:

با برگزار نشدن اردو‌ها شانس کسب سهمیه را از دست نمی‌دهیم

نصر آزادانی گفت: قایقرانان تمرینات خود را انفرادی پیگیری می‌کنند و با برگزار نشدن اردو‌ها شانس کسب سهمیه المپیک توکیو را از دست نمی‌دهیم.

منیره نصر آزادانی مربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم بانوان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد برگزاری اردو‌های آماده سازی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود نتواستیم اردو‌ها را هنوز برگزار کنیم و صحبت‌هایی با فدراسیون داشته ایم تا هرچه زودتر شرایط برگزاری اردوی آماده سازی برای مسابقات کسب سهمیه فراهم شود. تمام ورزشکاران در شهرستان‌های خودشان زیر نظر مربیانشان در حال تمرین کردن هستند. رکسانا رازقیان یکی از قایقرانانی است که شانس کسب سهیمه دارد و من در جریان شرایط تمرینی اش هستم و از دور او را زیر نظر دارم. ورزشکاران در این روز‌ها تمرینات خود را رها نکرده اند و این موضوع که هنوز اردویی نداشته ایم باعث نشده چیزی را از دست بدهند.

لزومی نمی‌بینم با توجه به شرایط کرونایی ورزشکاران را مجبور به شرکت در اردو‌ها کنیم

نصر آزادانی در پاسخ به این موضوع که نظر شیرمحمدی مربی تیم آقایان درست در نقطه مقابل صحبت‌های او قرار دارد و شیرمحمدی برگزار نشدن اردو‌ها را یک امتیاز منفی می‌داند گفت: او نظرخودش را بیان کرده است و به نظر من بهترین حالت این است که ورزشکاران این روز‌ها زیر نظر خانواده خود باشند و می‌دانم که قایقرانان هم تمرینات درون رودخانه خود را پیگیری می‌کنند و هم تمرینات بدنسازی شان را انجام می‌دهند و شرایط خوب و ایمنی دارند. لزومی نمی‌بینم با توجه به شرایط کرونایی ورزشکاران را مجبور به شرکت در اردو‌ها کنیم.

تمام رقبایمان در مسابقات کسب سهمیه شرایطشان با ما یکی بوده است

او در پاسخ به این سوال که شرایط رقبا چگونه است و شانس کسب سهمیه برای ما چقدر است گفت: تمام رقبایمان در مسابقات کسب سهمیه با کمی بالا و پایین شرایط شان با ما یکی بوده است. نمی‌توانم بگویم ما به اندازه رقبایمان شرایط تمریناتمان مناسب بوده است، اما بیکار هم نبوده ایم و تمرینات رودخانه را رها نکرده ایم. امیدوارم که بتوانیم تا آغاز مسابقات کسب سهمیه به آمادگی لازم برسیم.

دوران کرونایی برای قایقرانی هم نکات مثبت داشته و هم منفی

نصر آزادانی در مورد شرایط قایقرانی کشورمان بعد از شیوع ویروس کرونا گفت: در طول این دوران کرونایی و تعطیلی اردو‌ها با تمام ورزشکاران در ارتباط بوده ام و آن‌ها فیلم تمریناتشان را برای من ارسال می‌کردند و ورزشکاران را زیر نظر داشتم. آمادگی قایقرانان در این دوران به اندازه قبل از تعطیلی اردو‌ها نبود، اما می‌تون گفت قابل قبول بود. کسانی که آسیب دیدگی داشتند از این زمان به نفع خود استفاده کردند و به رفع آسیب دیدگی هایشان پرداختند. این دوران نکات مثبت و منفی داشته است و نمی‌توان گفت کلا بد بوده و یا همه چی خوب بوده است.

با برگزار نشدن اردو‌ها شانس کسب سهمیه را از دست نمی‌دهیم

او در مورد اولویت خود گفت: سلامتی ورزشکاران برای من در اولویت قرار دارد و می‌دانم که شهرستان‌هایی که قرار است اردو‌ها آنجا برگزار شود وضعیت مناسبی از نظر شیوع ویروس کرونا ندارند. صلاح نیست در این اوضاع ملی پوشان را در یک مکان دور هم جمع کنیم. بهتر است ورزشکارن در این روز‌ها در کنار خانواده شان باشند. نمی‌توان گفت در صورتی که اردو‌ها برگزار نشود شانس کسب سهمیه مان کاهش پیدا خواهد کرد، چون ورزشکارانمان در حال حاضر به خوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار