مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب طی پیامی فرارسیدن ایام سوگواری ۲۸ صفر و رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب طی پیامی فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

روز‌های پایانی ماه صفر برای جهان اسلام و مذهب شیعه بسیار حُزن‌انگیز و مایه تأثر و تألم فراوان است، آخرین ستاره اتصال به وحی الهی در سپهر هدایت خاموش و نگاه بارانی ملکوت روایتگر اندوه و عزا می‌شود.

پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل‌بیت (ع) همواره شخصیت‌های بی‌نظیر در عالم آفرینش و سرمشق فضل و نیکویی‌اند که در حُسن و ملاحت و پاکی و عصمت زبانزد آسمانیان و خاکیان بوده و سرچشمه‌ی فیض لایزال الهی در این دنیای پهناور هستند.

بی‌گمان سلوک در مسیر معرفت و حقانیت آنها می‌تواند جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان می‌دهد و ارزش‌های متعالی و فضیلت‌های برجسته را در انسان شکوفا می‌کند.

اینجانب ضمن سفارش به تلاش همگانی در جهت آراستگی به اخلاق و سنت‌های نبوی (ایمان و سماحت، اعتدال و عدالت، دانش‌دوستی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی) و توصیه همکاران صنعت نفت به تلاش در جهت تحقق آرمان نبوی پوییدن مسیر پژوهش و دانش برای گشایش گره‌های فروبسته‌ی پیش روی بشریت، فرارسیدن سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبی (ع) و هشتمین پیشوای معصوم، حضرت امام رضا (ع) را  به تمامی مسلمانان و خانواده بزرگ صنعت نفت تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.