نوذری از فعالیت ۴۷۵ سازمان مردم نهاد در استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام عصر پنجشنبه در آئین آغاز به کار همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در این استان و نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور که با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، مدیرکل کمیته امداد استان، رئیس پتروشیمی ایلام و دیگر مسئولان استانی در محل پتروشیمی ایلام برگزار شد، گفت: برون سپاری بخشی از کار‌های دولتی و سازمانی اقدام خوبی و مدیریت استان از نین رویکردی استقبال می‌کند.

او با بیان اینکه به دنبال این هستیم که سازمان‌های مردم نهاد را برای خدمت رسانی به مناطق محروم استان اعزام کنیم، بیان کرد: در اربعین سال گذشته و پیش از آن شاهد حضور خوب سازمان‌های مردم نهاد در خدمت رسانی به زائران اربعین بودیم.

نوذری در ادامه با اعلام اینکه کرونا در ایلام به وضعیت نگران کننده‌ای رسیده است، افزود: از امروز به مدت یک هفته محدودیت‌های کرونایی در استان اعمال می‌شود.

او اضافه کرد: در اعمال این محدودیت‌ها تمام مدارس استان به مدت یک هفته تعطیل و فعالیت آن‌ها به صورت مجازی دنبال می‌شود، همچنین راه‌های منتهی به آرامستان‌ها مسدود و رفت و آمد‌ها و علاوه بر اینکه در تالار‌ها و مراکز تجمع نیز رفت و آمد محدود می‌شود.

نوذری ادامه داد: متأسفانه استفاده از ماسک در ایلام از ۸۰ درصد به ۵۰ درصد رسیده که موضوع نگران کننده‌ای است و تنها راه‌های کاستن از سرایت این بیماری استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

حسن نجفی رئیس پتروشیمی ایلام نیز در این نشست گفت: راه اندازی مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام به پیشنهاد تعدادی از کارکنان نیکوکار این مرکز و با همکاری و پشتیبانی کمیته امداد راه اندازی شده است.

نجفی اعلام کرد: اینکه مراکز نیکوکاری این اختیار را دارد که به صورت مستقل نسبت به شناسایی نیازمندان مددجو و غیرمددجوی و کمک به آنان اقدام کند تصمیم بسیار خوبی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.