استاندار اردبیل گفت: وضعیت اقتصادی به سبب شرایط کرونایی در نقاط مختلف چندان مناسب نیست و مدیریت و یافتن راه حل مناسب در شرایط سخت و بحرانی هنر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار پارس آباد مغان گفت: مسوولان شهری با تدبیر و اندیشه باید در راستای جلب رضایت شهروند تلاش کنند و با همکاری شهرداری و شورا وضعیت شهر را از شرایط بلا تکلیفی و بحران نجات دهند.

او با اشاره به اینکه شهر پارس آباد یکی از شهر‌های پرجمعیت و بزرگ استان اردبیل است افزود: با همکاری و هماهنگی اعضای شورا با شهردار می‌توان با جذب سرمایه گذار به توانمند سازی شهرداری کمک کرد و تنطیف شهری از وظایف اصلی و ضروریات شهرداری است و شهردار در قبال دریافت عوارض باید کار‌های مسایل شهری را نیز به نحو احسن انجام دهد.

استاندار اردبیل از تصویب طرح جامع شهر پارس آباد در جلسه کارگروه فنی خبر داد و گفت: شورای شهر و شهردار برای حل مشکلات و تهیه طرح جامع شهری تلاش کرده و باید بیشتر از این جهت توانمند سازی شهرداری و جذب سرمایه بیشتر هم فکری کنند.

بهنام جو برای تهیه زمین جهت دفع زباله و ایحاد آرامستان از مدیرکل منابع طبیعی خواست طبق ضوابط با شهردار پارس آباد مغان همکاری لازم را داشته باشند.

در این جلسه اعضای شورای شهر و شهردار پارس آباد نیز با ارابه گزارش کلی مشکلات شهری خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.