رئیس عقیدتی منطقه ۲ پشتیبانی شیراز نزاجا:

ارتش در دل مردم رسوخ کرده است

حجت الاسلام عیسی کیانی وجود سازمان عقیدتی سیاسی را در ارتش ضروری و مهم دانست و گفت: تلاش‌ها و فداکاری‌های مجاهدانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم رسوخ کرده است.

حجت الاسلام عیسی کیانی رئیس عقیدتی منطقه ۲ پشتیبانی شیراز نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص شکل‌گیری سازمان عقیدتی-سیاسی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و منحل شدن حکومت منحوس شاهنشاهی و در ۲۳ مهرماه سال ۱۳۵۸ با دستور مقام معظم رهبری دستور ادامه فعالیت‌های سیاسی ایدئولوژیک صادر شد و این طرح در شورای انقلاب مطرح و به تصویب رسید.

او با اشاره به اینکه اولین گام در جهت قانونی‌شدن نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش برداشته شد، افزود: به همین مناسبت، فرمان تأسیس سازمان مقدس عقیدتی سیاسی ارتش که در ابتدا اداره سیاسی - ایدئولوژیک نامیده می‌شد از جانب حضرت امام (ره) با تأکید بر تابعیت ولایت‌فقیه در ۲۴ مهر ماه ۱۳۵۸ صادر و حجت‌الاسلام صفایی به عنوان رئیس اداره سیاسی ایدئولوژیک ارتش معرفی شد.

حجت الاسلام کیانی در ادامه، وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش را آموزش عقیدتی و سیاسی پرسنل جهت رشد مذهبی و سیاسی آنان، انجام فعالیت‌های تبلیغی، ارائه خط مشی‌های مکتبی، نظارت بر حفظ و عمل به موازین اسلامی در تمامی زمینه‌ها و شکوفایی بینش سیاسی خانواده‌ها در بین کارکنان نام برد.

رئیس عقیدتی منطقه ۲ پشتیبانی شیراز نزاجا همچنین عمده اقدامات اصلی و تاثیر گذار این سازمان در ۴ دهه اخیر را دور‌های بصیرت در راستای مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن، تقویت روحیه کارکنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی، مصباح‌های ۱۶ گانه عنوان کرد.

او، وجود سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش را ضروری و مهم دانست و افزود: تلاش‌ها و فداکاری‌های مجاهدانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم رسوخ کرده است.

حجت الاسلام کیانی در ادامه ار نقش پررنگ روحانیون در طور هشت سال دفاع مقدس سخن گفت و بر اهتمام بیشتر رسانه‌ها در انعکاس اخبار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد.

رئیس عقیدتی منطقه ۲ پشتیبانی شیراز نزاجا در پایان از فعالیت‌های ارتش در حوادث اخیر از جمله سیل فرورین ماه ۹۸، رزمایش کمک‌های مومنانه و بیماری کووید ۱۹ نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۴۰ ۱۸ دی ۱۳۹۹
درود بر ارتش قدرتمند ایران زمین
آخرین اخبار