نایب رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی درباره ارائه طرح توسعه دو و میدانی ایران به فدراسیون جهانی توضیحاتی را مطرح کرد.

علی گرزی نایب رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح توسعه دو و میدانی کشورمان اظهار کرد: کیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده بود که با رایزنی با سباستین کو رئیس فدراسیون جهانی مبلغ ۲۵ هزار دلار برای توسعه دو و میدانی ایران بودجه مصوب شده است. با توجه به درخواست روسای هیئت‌های دوومیدانی استان‌ها سال گذشته مدارکی ارائه دادم که نشان می‌دهد طرح استعدادیابی در سال ۲۰۱۷ از سوی من  برای تایید فدراسیون جهانی دوومیدانی ارائه شده است.  

گرزی افزود: اگر کشور‌های در حال توسعه طرحی برای پیشرفت دوومیدانی خود داشته باشند  در آن صورت می‌توانند با ارائه طرح و در صورت تایید آن در شورای فنی (IAAF) سالانه ۲۵ هزار دلار کمک هزینه دریافت کنند که به (AOD) معروف است.

گرزی بیان کرد: از آنجایی که من همزمان امور روابط بین الملل فدراسیون دو و میدانی را هم انجام می‌دادم، با مرور ایمیل‌های ۲ سال گذشته فدراسیون دو و میدانی توانستم  ایمیل فدراسیون جهانی مبنی بر طرح توسعه دو و میدانی ایران را پیدا کنم.

او خاطر نشان کرد: طرح استعدادیابی فقط برای سال ۲۰۱۷ نبود بلکه یک طرح ۴ ساله بود که از سال ۲۰۱۶ شروع شده بود و ایران سال اول این طرح را به احتمال زیاد به دلیل تغییرات مدیریتی از دست داده بود؛ بنابراین این طرح حداقل تا ۳ سال آینده و تا سال ۲۰۱۹ مصوب شده بود.  اگر فدراسیون جهانی مطلع شود که مبلغ اعطا شده برای اموری غیر از آنچه در طرح توسعه پایه دوومیدانی آمده است، صرف شود این بودجه متوقف خواهد شد. البته این موضوع مورد تایید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار