احمد یلالی از مدیران فعال کانون‌‌های فرهنگی هنری شهرستان آبادان صبح امروز در پی ابتلا به کرونا به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حاج احمد یلالی از پیشکسوتان جنگ تحمیلی و یکی از مدیران موفق و فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد آبادان صبح امروز (جمعه ۲۵ مهر) پس از تحمل یک دوره بیماری و ابتلا به ویروس کرونا  در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان همزمان با سالروز رحلت پیامبر حضرت محمد مصطفی (ص) دعوت حق را لبیک گفت و به سوی همرزمان شهیدش پیوست.

این مجاهد اسوه در منطقه آزاد اروند به عنوان خادم الشهدا معروف بود که در حوزه خاطره گویی رزمندان و شهدا و همچنین کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم آبادان فعالیت چشم گیری را از خود بر جای گذاشت و امروز آبادان در سوگ این هنرمند، رزمنده هشت سال دفاع مقدس نشست.

حمید بحرینی مدیر توسعه فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند درباره این مجاهد عرصه فرهنگ، ایثار و شهادت گفت: این قهرمان جبهه های حق علیه باطل به معنای واقعی اسوه جهاد، جهادگر بسیجی و خادم الشهدا بود، چرا که تمام عمر خود را وقف خدمت بی منت به خانواده های معظم و معزز شهدا و یاری محرمین کرد و درس های بسیاری از خدمت به مردم شریف این دیار را به ما آموخت.

او افزود: حاج احمد یلالی همیشه و در همه حال در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خدمت بی منت داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.