فرماندار یزد از پلمب ۸۴ واحد متخلف، تعدادی خانه مسافر غیرمجاز و کمپ کویرنوردی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد با اشاره به نظارت مستمر ۶۵ تیم بازرسی از صنوف و دستگاه‌های خدماتی، گفت: ۸۴ واحد متخلف و نیز تعدادی خانه مسافر غیرمجاز و کمپ کویرنوردی به دلیل رعایت نکردن  دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

او در  بازدید از تعدادی از صنوف شهر یزد  ضمن تقدیر از مدیران دستگا‌های خدماتی و مالکان واحد‌های صنفی که در محل کار از ماسک استفاده کرده اند،  افزود: تمام تلاش ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان برای حفظ سلامتی شهروندان است و اگر کسی با سهل‌انگاری سلامتی خود و جامعه را به خطر بیندازد، با او برخورد قانونی خواهد شد.

رستگاری از همه کسانی که بدون ماسک در اماکن عمومی ظاهر می‌شوند خواست تا موضوع کرونا را جدی بگیرند و به خواست عمومی مردم احترام بگذارند.

فرماندار یزد تصریح کرد: در تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا استان و شهرستان یزد و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، مقرر شد تا بازرسان مرکز بهداشت شهرستان یزد طی بازدید‌های میدانی، واحد‌های صنفی متخلف در سطح شهر را شناسایی و پس از صورت جلسه و با هماهنگی به دستگاه قضا معرفی کنند.

او گفت: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان به منظور اجرای مصوبات در بازدید میدانی از تعدادی از واحد‌های صنفی تاکنون ۸۴ واحد متخلف شامل دفتر پیشخوان، داروخانه، پمپ بنزین و اماکن عمومی صنفی و تجاری را به دلیل تخلف در این زمینه شناسایی و پلمب کرده‌اند.

رستگاری خاطرنشان کرد: بیش از ۶۵ تیم بازرسی در شهرستان یزد فعال هستند و تاکنون نیز قریب یکهزار واحد صنفی، مجتمع تجاری، فروشگاه زنجیره‌ای، ادارات، داروخانه‌ها، کلینیک‌ها، نانوایی‌ها، پمپ‌بنزین و مطب پزشکان بازدید شده‌اند.

فرماندار یزد تاکید کرد: با توجه به شرایط نامناسب و اوضاع وخیم کرونا در استان و شهرستان از شهروندان می‌خواهیم حدالامکان در خانه بمانند.

او افزود: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و به دلیل شرایط اضطراری، حفظ سلامت شهروندان و پیشگری از انتقال کرونا و تشدید محدودیت‌ها در روز‌های آتی با هماهنگی اتاق اصناف، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، فرمانداری و همکاری سایر دستگاه‌ها از طریق تداوم حضور گشت‌های بازرسی و تشدید ممنوعیت‌ها الزامی است.

رستگاری در پایان از همه شهروندان، بازاریان و کارکنان دستگاه‌های دولتی خواست علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.