جریمه‌های رانندگی بیش از یک میلیون تومان به مناسبت هفته نیروی انتظامی تقسیط می‌شوند.

سرهنگ باقری رئیس پلیس راهور مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: دستور العمل اجرای طرح تقسیط برای همه جرایم رانندگی هنوز اعلام نشده است، اما مالکان وسایل نقلیه موتور سیکلت و خودور‌های سبک و سنگین که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند می‌توانند این جریمه‌ها را تقسیطی پرداخت کنند.

او افزود: برابر قانون خودرو‌هایی که بیشتر از یک میلیون تومان جرایم رانندگی دارند توقیف و به پارکنیگ باید هدایت شوند، اما مالکان این وسایل می‌توانند با مراجعه به پلیس راهور شهرستان‌ها و درخواست ، از تقسیط این جرایم بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ باقری در خصوص شرایط برخورداری مالکان خودر‌هایی که اکنون به دلیل جریمه‌های بالای یک میلیون تومان توقیف هستند، گفت: مالکان خودرو‌ها مدارک هویتی خود و مالکیتی خودرو را به ستاد ترخیص که در پشت قبض پارکینگ درج شده ارایه می‌کنند تا فرایند تقسیط و ترخیص وسیله نقلیه انجام شود.

سرهنگ باقری ادامه داد: مالکان خودرو‌هایی که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند، اما هنوز توقیف نشدند نیز می‌توانند به سایت پلیس راهور مراجعه و در قسمت استعلام جرائم راهنمایی و رانندگی، گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

او در خصوص نحوه فعالیت مراکز شماره گذاری و تغییر پلاک خودرو در مازندران نیز گفت: با توجه به شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام مردم، نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک در مرکز استان از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و از دهم آبان نیز در همه مراکز تعویض پلاک شهرستان ها نوبت دهی اینترنتی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.