به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیوا لهونیان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بالغ بر ۶۷۲ هزار مشترک دارد که در بخشها و تعرفههای مختلف پراکنده شده اند که بخش عمدهای از این مشترکان (بالغ بر ۸۰ درصد) مربوط به بخش خانگی است.
اوافزود: در راستای تسهیل در ارائه خدمات و همچنین الکترونیکی نمودن فعالیتهای شرکت، نسبت به ایجاد بسترها و زیر ساختهای نرم افزاری اقدامات مفید و ارزشمندی از ابتدای سال ۹۹ تا به اکنون انجام شده و پیشرفتهای چشمگیری نیز حاصل شده است.
لهونیان با اشاره به اهمیت بهره گیری از تکنولوژی و برنامههای نرم افزاری برای ارتقاء و کیفیت خدمات افزود: قطعا متناسب با نیاز امروزی، لازم است زمینه و بستری فراهم گردد تا مشترکان بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مورد نظر خود را در محل کار و یا منزل به راحتی درخواست و دریافت نمایند.
او در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بالغ بر ۲۵۰ خدمت غیر حضوری به مشترکین خود ارائه میدهد که در فاز اول، اکنون بالغ بر ۵۰ خدمت را به صورت الکترونیکی به مشترکین و متقاضیان خود از طریق سایت شرکت ارائه مینماید.
خدماتی همچون درخواست انشعاب، تسویه حساب، صدور قبض المثنی، تغییر تعرفه، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، درخواست آزمایش کنتور، ثبت خسارت وارده به شبکه، مشاهده برنامه خاموشیهای از پیش تعیین شده، درخواست رفع مشکل ولتاژ برق و از جمله خدمات غیر حضوری شرکت برق کردستان است .
انتهای پیام /ف