فرمانده انتظامی استان کرمانشاه را جزو امن‌ترین استان‌های کشور معرفی کرد و گفت: شاخص امنیت در استان بالاتر از میانگین کشور است که این مهم جز با تلاش‌های شبانه روزی همکاران پرتلاش ما حاصل نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز یکشنبه در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان به مناسبت آغاز هفته ناجا  گفت: پلیس هیچ هدفی جز ایجاد امنیت پایدار در جامعه و برخورد قاطعانه با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد.

او با بیان اینکه برخورد با پدیده سرقت و اراذل و اوباش جزو مهمترین برنامه‌های پلیس  به منظور امنیت بخشی در جامعه است، گفت: امسال شاهد کاهش ۵۴ درصدی شرارت، ۹ درصدی سرقت‌های مهم و خشن نسبت به پارسال و همچنین پنج هزار مورد دستگیری سارقان و حدود ۵۵۰ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در آمارهای اعلام شده از سوی ناجا نیز کرمانشاه در بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی جزو استان‌های آخر کشور است و همین باعث شده تا امنیت استان از میانگین کشوری وضعیت مطلوبتری داشته باشد.

سردار جاویدان در پایان با گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر از زحمات همه کارکنان انتظامی استان، گفت: پلیس خود را خدمتگذار مردم و خانواده‌های معظم شهدا دانسته و کارکنان این خانواده بزرگ نیز همگی پرورش یافته مکتب سیدالشهدا (ع )هستند که برای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.