سرهنگ جهانی درباره‌ جزئیات برنامه‌های پلیس راهور در هفته نیروی انتظامی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده پلیس راهنمایی و رانندگی برای هفته نیروی انتظامی گفت: سامانه‌ها و مباحث شماره گذاری برنامه‌ اول راهنمایی و رانندگی است که امروز از آن‌ها رونمایی می‌شود. ما در استان‌های مختلف این را پیش بینی کرده ایم که از رانندگان خوب و کسانی که قوانین را در طول سال رعایت کرده‌اند دعوت شوند تا از آن‌ها قدردانی شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه موتورسواری در پیست موتورسواری آزادی را پیش رو خواهیم داشت و سرعت و رقابت را در پیست به نمایش خواهیم گذاشت.

سرهنگ جهانی با بیان اینکه در خیابان‌ها باید با رعایت قوانین رانندگی کرد، گفت: چهارمین مرحله ارتقای توان و تحرک عملیاتی راهنمایی و رانندگی جزء برنامه‌های ما هستند که سردار هادیان فر مقرر کرده که تجهیزات پلیس درون و برون شهری تقویت شود.

وی افزود: از بانوانی که به عنوان فرهنگ یاران ترافیک در طول سال گذشته آموزش دیده‌اند و در راستای ارتقای فرهنگ تلاش کرده‌اند، تجلیل خواهیم کرد.

جهانی تصریح کرد: در همه‌ استان‌ها برنامه‌ تجلیل از موتور سوارانی را داریم که در طول یک سال قانون مندانه رانندگی کرده‌اند، مسابقه رالی خانوادگی برنامه‌ دیگری است که برای خانواده‌های نیروهای راهنمایی و رانندگی اجرا خواهیم کرد و در رادیو نیز هر روز مسابقات تلفنی را داریم که جوایزی اهدا خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 تذکر پلیس به افرادی که در ورودی مترو و اتوبوس ماسک نمی زنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار