مدیر آموزش و پرورش دزفول از اهدای بسته‌های تحصیلی به ۵ هزار دانش آموز نیازمند در این شهرستان در قالب طرح مشق احسان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا محمدی خباز مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت:۵ هزار بسته لوازم تحصیلی و ۷۲ بسته معیشتی همراه با مقادیر قابل توجهی مواد ضدعفونی کننده در قالب طرح مشق احسان به دانش آموزان نیازمند و مدارس این شهرستان اهدا شد.

او با بیان اینکه این طرح با هدف تداوم کمک‌های مومنانه اجرا شده است، افزود: پس از شناسایی دانش آموزان نیازمند شهرستان از سوی مدیران مدارس، به همت جمعی از فرهنگیان، دانش آموزان، خانواده‌های خیر، بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)، طلاب جهادی حوزه آیت الله قاضی و نیکوکاران، این بسته‌ها به دانش آموزان نیازمند مناطق محروم اهدا شدند.

خباز محمدی با اشاره به اینکه ۷۲ بسته معیشتی نیز به نیت ۷۲ معلم شهید فرهنگی دزفول و ده‌ها بسته ماسک و مواد ضدعفونی در مجموع به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و در اختیار مدارس با اولویت مناطق کم برخوردار قرار گرفت، بیان داشت: تداوم کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش دزفول با محوریت رفع نیاز‌های دانش آموزان و ایجاد همدلی بین مردم ضروری است و در این زمینه از همه نیکوکاران و خیرین کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.