مدیرعامل بنیاد برکت گفت: امروز با همت جوانان در مناطق محروم شاهد تولیداتی ارزشمند هستیم که می‌توانند گوشه‌ای از نیاز کشور را در حوزه ماسک و لباس پزشکی در شرایط شیوع کرونا تامین کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت با حضور در مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه از نزدیک از این شرکت‌ها بازدید کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

برخی از این شرکت‌ها که در تولید ماسک‌های ویژه کادر بهداشت و درمان و لباس پزشکی فعالیت داشتند مورد استقبال مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار گرفتند.

مدنی گفت: خوشبختانه امروز با همت جوانان در مناطق محروم شاهد تولیداتی ارزشمند هستیم که می‌توانند گوشه‌ای از نیاز کشور را در حوزه ماسک و لباس پزشکی در شرایط شیوع کرونا تامین کند.

او افزود: این واحد‌ها در این شرایط شیوع کرونا می‌توانند در کنار تامین نیاز استان، نیاز استان‌های همجوار را هم تامین کنند و قطعا چنین شرکت‌هایی را حمایت خواهیم کرد.

مدنی بیان کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از طرح‌های دانش بنیانی که اشتغالزایی به دنبال داشته باشد قطعا حمایت خواهد کرد.

بیش از ۲۵۰ شرکت در مجموعه پارک علم و فناوری کرمانشاه فعالند که از این تعداد ۶۱ شرکت تحت حمایت‌های بنیاد برکت قرار دارند.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.