فرماندار ویژه شهرستان طبس از اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان طبس خبر داد.

فلاحی فرماندار ویژه شهرستان طبس در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، از اهتمام و مساعدت معتمدیان استاندار استان و نگاه ویژه به توسعه همه جانبه شهرستان در واپسین لحظات حضور در خراسان جنوبی گفت: مدیران شهرستانی جهت اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار و توسعه متوازن در جذب و هزینه کرد اعتبارات تخصیصی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

او با بیان این مطلب که با توجه به شرایط خاص کشور که با محدودیت منابع روبرو هستیم افزود: مدیران به نیکی می‌دانند این اعتبارات که به صورت پول نقد است در شرایط تحریم ظالمانه دشمن، خصوصا در مسأله جنگ اقتصادی، کاهش فروش نفت و موضوع شیوع بیماری کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است.

فلاحی با اشاره به اینکه در جهت عمران و آبادانی بیشتر شهرستان، بخش‌های تابعه و روستا‌ها باید مانند گذشته در کنار دولت باشند گفت: این بخش ها باید برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان به طور فعال مشارکت داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان طبس ادامه داد: دولت با توجه به مشکلات پیش رو همواره در تلاش بوده که با مطالعه و شناسایی درست در هر شهرستان اولویت‌های اعتباری را مشخص کند تا بتواند خدمات شایسته‌ای را به مناطق محروم و مختلف ارائه کند.

او با بیان اینکه هدف این است که بتوانیم در راستای خدمت رسانی و تحقق برنامه‌های مورد نظر خود بویژه توسعه متوازن شهرستان گام‌های مثبتی برداریم تصریح کرد: مدیریت اعتبارات می‌تواند روند توسعه‌ای شهرستان را تسریع کند.

فلاحی از همراهی ائمه محترم جمعه، بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها از تمامی مدیران شهرستان خواست: در پیگیری و هزینه کرد این اعتبارات تلاش مضاعف داشته تا همواره شاهد خدمات بی دریغ و پیشرفت روز افزون دولت باشیم.


بیشتر بخوانید


فرماندار ویژه شهرستان طبس  با اشاره به اینکه این مبلغ جهت تحول حوزه فرهنگی و گردشگری است افزود: برای کمک به مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ۵ میلیارد ریال، برق رسانی به کال جنی جهت تکمیل زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان ١ میلیارد ریال، تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و صنایع دستی روستای نایبند ١ میلیارد ریال و تکمیل زیر ساخت کاروانسرای جوخواه ۵٠٠ میلیون ریال اختصاص داده شده است.

او در خصوص پروژه‌های عمرانی و توسعه شهرستان طبس گفت: برای تکمیل سالن ورزشی جوخواه ٢ میلیارد ریال و کمک به تکمیل و توسعه عمرانی در بلوار امام رضا شهر دیهوک ۴ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

فلاحی همچنین بیان کرد: برای استخر‌های ذخیره آب شهرستان ١/۵ میلیارد ریال، کمک به بازاچه صنایع دستی دیهوک ١ میلیارد ریال و تکمیل چمن ورزشی دیهوک ٣ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان طبس عنوان کرد: برای تکمیل و ساخت بلوار آیت الله واعظ طبسی ۴ میلیارد ریال، کمک به ادامه ساخت مرکز جامع سلامت عشق آباد ١/۵ میلیارد ریال و کمک به مرمت و بازسازی جاده‌های روستایی سمباه، پده بید، کلاته رضا قلی ۵ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

او با اشاره به توسعه و کمک به ساخت پروژه جاده سلامت گفت: برای حاشیه بلوار امام علی (ع) عشق آباد ٢/۵ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.