به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت:با توجه به زیرساختهای طراحی شده در این شرکت در راستای سیاستهای شرکت توانیر، اهداف دولت الکترونیک و تکریم مردم، مشترکان برق تبریز بدون مراجعه حضوری به ادارات و امور تابعه برق تبریز میتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
او افزود: با توجه به ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری به جهت بهبود سلامت و رفاه اجتماعی، علاوه بر ۲۸ خدمت ارائه شده در حوزه خدمات مشترکان تحت عناوین تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی، سوابق مصرف و صورتحساب، اعلام کارکرد کنتور و ... از ابتدای مهرماه امسال ارائه ۱۲ خدمت از خدمات حوزه بهرهبرداری به مجموعه خدمات غیرحضوری این شرکت افزوده شد.
او گفت: این ۱۲ خدمت جدید شامل ثبت خسارات وارده به شبکه برق، ثبت سرقت برق، ثبت خسارات وارده به مردم از شبکههای توزیع برق، درخواست رفع حریم برق، درخواست رفع خطر از تاسیسات مخاطرهآمیز برق، درخواست اعمال خاموشی از سوی مشترک، مشاهده برنامه خاموشیهای از پیش تعیین شده برق، دریافت گزارش خاموشیهای برق، درخواست رفع خاموشیهای مشترکان برق، درخواست رفع مشکل ولتاژ شبکه برق، درخواست رفع خاموشی معابر و در نهایت استعلام شبکه برق موجود توسط سازمانها و ادارات دولتی میشود.
کاظمی افزود: مشترکان برق تبریز میتوانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.toztab.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.
انتهای پیام/ک